تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1396 - 14:52
کد خبر : 19379

باید تمام تلاش خود را برای شاد کردن ملت ایران بکار بگیریم

باید تمام تلاش خود را برای شاد کردن ملت ایران بکار بگیریم

ملت ایران همانطور که پس از انتخابات اردیبهشت‌ماه به خیابان‌ها آمده و خوشحالی کردند، هنگام پیروزی فوتبالیست‌های کشور نیز شاد بودند.

رییس جمهور در دیدار سرمربی، بازیکنان، مربیان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت:

?ملت ایران همواره در طول سالیان متمادی فوتبال دوست بوده‌اند، گل نخوردن تیم ملی برای هزار دقیقه، صعود قطعی و زودهنگام پیش از پایان رقابت‌های گروهی به جام جهانی و برای دو دوره متوالی از رکوردهای تیم ملی فوتبال کشورمان در سال‌های اخیر است و مطمئناً تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند باز هم در رقابت‌های جام جهانی مسکو با صعود از مرحله گروهی رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند که باید خود را برای این ثبت تاریخی آماده کنیم و این برای تیم بزرگی که در قاره آسیا حرف اول را می‌زند، شدنی است.

?هیجانی که هنگام مسابقه فوتبال در میان مردم وجود دارد، نشان می‌دهد که نگاه مردم به تصمیم و حرکت دقیق بازیکنان است و شما نقش مهمی در شادی و نشاط ملت ایران ایفا می‌کنید.

? ملت ایران همانطور که پس از انتخابات اردیبهشت‌ماه به خیابان‌ها آمده و خوشحالی کردند، هنگام پیروزی فوتبالیست‌های کشور نیز شاد بودند.

?مردم ایران زمانی که رییس جمهور آنها طرحی را در سازمان ملل تحت عنوان جهان عاری از خشونت و افراط‌گری ارایه کرده و جهان این طرح را به عنوان یک قطعنامه بین‌الللی می‌پذیرد و ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با خشونت معرفی می‌شود، به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند.

?ملت ایران زمانی که ۴ محموله آثار باستانی ایران که به دیگر کشورها منتقل شده بود، دوباره به کشور بازگشت به ایرانی بودن خود افتخار کردند.

?باید تمام تلاش خود را برای شاد کردن ملت ایران بکار بگیریم چرا که این ملت موجب رسیدن به استقلال و آزادی شدند و حق بزرگی بر گردن ما دارند و کوچکترین کار این است که لبخند را به لب‌های آنها بیاوریم تا آنها نیز به ایرانی بودن خود افتخار کنند.

?به عنوان نماینده ملت ایران از  طرف ۸۰ میلیون ایرانی این پیروزی را به همه شما تبریک می‌گویم، دولت با همه توان موظف به حمایت از تیم ملی برای کسب موفقیت‌های بیشتر است.

?همکاری مربی خارجی با بازیکنان ایرانی یکی از مظاهر کوچک تعامل با دنیا است و نشان می‌دهد که زمانی که با نخبگان دنیا به درستی تعامل کنیم می‌توانیم افتخارات بیشتری بیافرینیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.